Fejlmeddelelse

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls i menu_set_active_trail() (linje 2405 af /var/www/frederikshavnrideklub.dk/public_html/includes/menu.inc).

Information til rytterne

Velkommen til endnu et DM for ponyhold i Frederikshavn Rideklub. Vi ser frem til nogle dejlige dage med god ridning, god stemning og masser af sjov.

 

Tusind tak til alle de sponsorer, der har støttet os og medvirket til, at der er så mange flotte præmier til rytterne.

 

Stævneledelse                                         Alice Loft

                                                                 Janne Jensen

                                                                 Sune Damgård

                                                                 Lone Holbæk

 

Dommere                                                 Mette Ubbesen

                                                                 Lone Dyg Larsen

                                                                 Christine Winther Prip

                                                                 Charlotte Friberg

                                                                 Jeannette Graarup Jensen

                                                                 Kathrine Lynge Iversen

                                                                 Jan Olsen

                                                                 Anne-Mette Binder

                                                                 Grethe Eriksen

                                                                 Bente Thaagaard

                                                                 Jesper Holst Hansen

      Stinna Foldberg Nielsen

 

Kontaktperson                                       Janne Jensen 3017 2800

 

Stævnetelefon                                       3017 2800

 

Åbningstider i sekretariatet                      Torsdag  17-21

                                                                 Fredag    08 – slut

                                                                 Lørdag    6.30- slut

                                                                 Søndag  06.30 – slut

 

Stævnedyrlæge                                     Henvendelse i sekretariatet

 

Stævnesmed                                          Henvendelse i sekretariatet

 

Starttider                                             Starttider kan ses på Live.rideforbund.dk

Tiderne ventes klar dagen før

Start senest kl 18.00, dog vil starttider til søndagens klasser komme meget senere, da vi først kan begynde at arbejde med dem efter lørdagens klasser er afsluttet.

 

Framelding                                         Senest kl. 15.00 dagen før klassens start.

Ekvipager, der ikke kommer i DM Finalen, skal

umiddelbart efter kvalifikationen og senest kl. 18 meddele sekretariatet, såfremt de IKKE ønsker at ride en klasse søndag.

 

Efteranmeldelse                                    Der er ikke mulighed for efteranmeldelse

 

Opstaldning                                        Heste modtages torsdag fra kl. 16.00.

Ønskes der morgenfodring, bedes du henvende dig i sekretariatet. Ekstra spåner kan købes ved henvendelse i sekretariatet.

 

Vi kan desværre ikke opfylde alle ønsker om faste bokse. Da man via DRF´s stævnesystem ikke kan se tilmeldingstidspunktet, er der fast boks til alle hingste, hvor dette er bestilt. De øvrige bokse er tilfældigt fordelt. Vi har i videst muligt omfang forsøgt at få holdene til at stå sammen. Stævneboksene vil i år i videst muligt omfang være 3 x3 m.

 

Opstaldningsliste vil blive lagt på nettet onsdag aften den 9 september. De der har ønsket fast boks og ikke fået det tildelt, kan skrive en SMS såfremt de ønsker spåner i stævneboksen i stedet for halm. Så vil spånerne være der ved ankomst.

 

De ryttere, der skal starte DM klassen og ikke har bestilt boks, er blevet tildelt en boks, da ponyerne skal stå opstaldet på pladsen jfr. Reglementet.

 

Baner                                                      Banerne er åbne for ridning torsdag indtil kl. 20 og fredag fra 7 til 9.00.

 

                                                                 Fredag og lørdag rides der på 2 baner, søndag rides der på 3 baner.         

 

Præmieoverrækkelse                           Vil fredag ske ved klassens afslutning til fods ved præmiepodiet.

 

                                                           Søndag vil præmieoverrækkelserne i dagens almindelige klasser blive afholdt samlet til fods på den store ridebane lige inden præmieoverrækkelsen for DM holdklassen.  Præmieoverrækkelsen forventes at kunne afholdes omkring kl 15.30.  Præmieoverrækkelsen i DM Holdklassen afholdes efter afslutningen af alle klasser søndag og efter præmieoverrækkelsen i dagens øvrige klasser. Denne præmieoverrækkelse foregår til hest og tidspunktet forventes at blive kl. 16.00. Såfremt der ændres på disse tidspunkter, vil det blive annonceret søndag morgen.

 

Lodtrækning                                           Til klasse 5 afholdes fredag kl. 11.00 i teltet.

 

Parkering                                                Parkering af såvel Trailere som personbiler sker på marken bagved Frederikshavn Rideklub. Parkering på springbanen er reserveret udstillere og officials.

 

Pas                                                          Alle bedes aflevere pas og klubmedlemsskabsbevis i sekretariatet. Passene/medlemsskabsbevis afleveres og afhentes holdvis.

 

EL                                                            Elkort afhentet i sekretariatet ved ankomst

 

CD                                                           Musik til lørdagens arrangement ”Stemning til hest” bedes afleveret ved lodtrækningen fredag.

 

Læsning søndag                                Søndag indtil kl 15 vil der ikke være mulighed for at læsse på parkeringspladsen foran ridehallerne, idet der rides på banerne lige ovenfor. Området vil være afspærret. Der kan læsses på området bag den lille ridehal og skabe mv. bedes ligeledes kørt bagvejen ud af hensyn til de ryttere, der rider. 

 

                                                           Til de der har bestilt hø vil der være 3 baller udenfor boksen. Har du brug for mere, kan du kontakte staldpersonalet eller sekretariatet.